close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלוואה לכל מטרה

מערכת שורשכ אדר ב, תשעו30/03/2016

הלוואה משתלמת היא הלוואה שנוחה ונכונה למי שנוטל אותה!

תגיות:

הלוואה לכל מטרה היא הלוואה שכל אחד יכול ליטול לפי הצורך שלו. רבים מאתנו יכולים להיתקל במצב בו אנו מבקשים הלוואה כשזו יכולה להיות לצורך שיפוץ, אירוע משפחתי, בשל מצב בריאותי שיש לטפל בו ועוד סיבות רבות. היום אפשר לבקש הלוואות מגורמים שונים ולא רק מהבנק ועל כן חשוב לדעת כיצד כדאי לקחת הלוואה ומה חשוב לבחון לפני שלוקחים אותה.

שלבים בנטילת ההלוואה המתאימה לכם

היום קל מאד למצוא חברות שיכולות לתת לכם הלוואה ועם זאת כדאי מאד שתכירו את השלבים בנטילת הלוואה שנכונה לכם וזאת כיון שלא כל הלוואה היא מתאימה עבורכם באופן אישי.

  • שלב ראשון – הגדירו את הצורך שלכם

רגע לפני שאתם מתחילים לברר על הלוואות במקורות שונים כדאי מאד שתבחנו עם עצמכם כמה כסף אתם באמת צריכים. לא פעם אנשים לוקחים הלוואה לכל מטרה שלא מתאימה להם כאשר הם לוקחים יותר כסף מהנחוץ להם או פחות. בנטילת הלוואה יש גם לקיחת אחריות וכדאי מאד לבחון בשלב הראשון מהו הצורך האישי כדי לדעת כמה כסף לבקש בבקשת ההלוואה.

  • שלב שני – בחנו את יכולת התשלום שלכם

רוב המשפחות יודעות להגיד כמה כסף הן מכניסות כל חודש ומכאן שהן יכולות לחשב את גובה ההחזר שהן יכולות לעמוד בו. חלק חשוב מאד בנטילת הלוואה הוא היכולת להחזיר אותה, לכן כדאי מאד לשבת לחשב את גובה ההחזר החודשי המתאפשר עבור ההלוואה וזאת לפני שמבצעים השוואה בין הצעות שונות ולפני שמבצעים בדיקת ריביות.

  • שלב שלישי – בצעו השוואה בין גורמי הלוואות שונים

לאחר שיש בידכם את המידע כמה כסף אתם רוצים לבקש במסגרת ההלוואה וכמה כסף אתם יכולים להחזיר מדי חודש, תוכלו להתחיל לבצע השוואות בין גורמים שונים אשר רשאים לתת הלוואות. שימו לב, הבנק שלכם יכול להיות אחד הגורמים שייתן לכם הלוואה אבל הוא לא חייב להיות היחיד. היום, שוק ההלוואות הוא שוק תחרותי הרבה יותר מאשר בעבר ולכן אתם יכולים לבצע השוואה בין המסלולים השונים שמוצעים לכם ובין הריביות שמציעות לכם גם החברות הפרטיות שאינן בנקים.

לא רק הריבית קובעת את גובה ההחזר

הלוואה משתלמת היא הלוואה שנוחה ונכונה למי שנוטל אותה. ישנם אנשים אשר מסתכלים רק על גובה הריבית של ההלוואה אך אין זה נכון לעשות זאת. בהסתכלות על ההלוואה המוצעת יש להתייחס לכמה פרמטרים ובהם גובה הריבית, מספר החודשים של ההלוואה, אפשרות לפרעון מוקדם ואם יש צורך בגרייס לבחון אם הדבר אפשרי (גרייס משמעותו תקופה שבה לא מחזירים את ההלוואה ולעתים אפשרות זו הופכת את ההלוואה לכדאית). כל המרכיבים השונים יחדיו יכולים להפוך הלוואה אחת לנכונה עבור משפחה אחת ואלו לא מתאימה למשפחה אחרת ועל כן חשוב לדעת כיצד נכון לבחון כל הצעה.

ללקיחת הלוואה לכל מטרה כנסו לפה

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה